Шукати в цьому блозі

вівторок, 27 березня 2018 р.

Розвиток КМ. Урок зарубіжної літератури . 8 клас. Метод "Плакат"





Використання методу розвитку  КМ  «ПЛАКАТ»
Урок зарубіжної літератури. 8 клас.
Мета: узагальнити знання учнів про особливості доби Середньовіччя, Відродження, бароко; закріпити знання про хронологічні межі; звернути увагу  на характерні ознаки літератури, мистецтва, наукового сприйняття світу, релігії кожної доби; розвивати уміння конспектувати, спілкуватися; публічно виступати.
Час: 2 урока (краще спарені)
І етап, підготовчий.
На цьому етапі учитель підбирає ілюстрації до кожної культурної епохи.
   
Готує плакати та допоміжні матеріали: маркери, клей, стікери.
          



ІІ етап. Учні об’єднуються в три команди та обирають конверти з завданнями.
ІІІ етап. Робота в групах. Необхідно розташувати та прокоментувати коротко обрані ілюстрації. Дозволяється використовувати записи у зошитах, підручник та інші джерела інформації. Завдання полягає у правильному компонуванню ілюстрацій та стислому, але зрозумілому коментарю. Всередині плакату містися загальна характеристика періоду. Плакат розділений на сектори: наука, релігія, література, живопис, архітектура, музика, видатні імена.
ІІІ етап. Учні мають у своїх комплектах 2-3 ілюстрації, які ілюструють завдання інших груп. Тож надається час для вірного розташування цих ілюстрацій на плакатах груп. Також учні мають право навіть просто дописати якусь змістовну інформацію та розширити роботу інших груп.
ІV етап. Кожна група захищає свою роботу. Учні з інших груп мають право доповнювати інформацію.
    




V етап. Оцінювання відбувається таким чином: спочатку кожен учень оцінює себе; потім члени групи оцінюють роботу кожного учасника і оцінка складає середній бал ; учитель має право додати бали за доповнення та яскраві виступи окремих учнів. 







Немає коментарів:

Дописати коментар